Vrácení zboží a reklamace

Vrátit zboží nebo vyřídit reklamaci je u nás velice snadné a zvládneme to spolu snadno a rychle. Níže naleznete podrobné informace k vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě (odstoupení od kupní smlouvy) a k reklamacím.  

 

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ VRÁCENÉHO ZBOŽÍ A REKLAMACÍ:

Michal Štětina - MAUU-SHOP
Nádražní 553
696 32 Ždánice
Tel: +420 777 564 052
 
 
Prosíme zasílejte vrácené a reklamované zboží výhradně na tuto adresu! Při zaslání na jinou než uvedenou adresu nebude zásilka přijata a bude vrácena zpět odesílateli.
Prosíme obsah zásilky vždy označte číslem objednávky a svým jménem - ideálně vyplněním a přiložením vratkového formuláře Odstoupení od kupní smlouvy či reklamačního formuláře Uplatnění práv z vadného plnění!  
 
 

 

REKLAMACE

Vyskytnou-li se u zakoupeného zboží vady, máte dle zákona právo vadné zboží reklamovat ve lhůtě 2 let od jeho převzetí.  
Jakmile nám bude reklamovaný produkt doručen, ihned začneme na Vašem případu pracovat. Na vyřízení reklamace máme 30 dní, snažíme se však reklamace řešit co nejrychleji je to možné. O postupu průběhu reklamace jste celou dobu informováni. 
Reklamované zboží vždy zasílejte čisté a řádně zabalené, v opačném případě bude reklamace zamítnuta. 
 
Reklamační formulář najdete ve svém zásilce se zbožím, nebo si jej můžete stáhnout zde.
Detailní znění reklamačních podmínek - práv z vadného plnění - naleznete zde jako součást obchodních podmínek.
 
Reklamované zboží k nám zasíláte zdarma přes libovolnou Zásilkovnu! Před odesláním reklamovaného zboží nás tedy nejprve vždy kontaktujte emailem na adrese refund@mauu.cz - zašleme Vám vratkový kód pro dopravu k nám zdarma.
 

Podrobný návod, jak postupovat v případě reklamace: 

  1. Abychom mohli reklamované zboží a případné vady posoudit, bude pravděpodobně třeba reklamované zboží zaslat k nám
  2. Nejprve nás proto kontaktujte na adrese refund@mauu.cz - zašleme Vám vratkový kód do Zásilkovny pro dopravu k nám zdarma
  3. Vyplňte reklamační formulář
  4. Vyplněný formulář přiložte ke zboží, které reklamujete
  5. Zásilku pečlivě zabalte a odneste na libovolné podací / výdejní místo Zásilkovny - seznam Zásilkoven zde
  6. Nadiktujte obsluze Zásilkovny vratkový kód
  7. Obsluha Zásilkovny na základě kódu vygeneruje štítek, který nalepí na zásilku a odešle na naši adresu
  8. Za odeslání zásilky v Zásilkovně nic neplatíte, ani nemusíte na zásilku lepit žádné štítky, vše vyřídí obsluha Zásilkovny
  9. Zásilka s reklamovaným zbožím k nám dorazí za 3-5 dnů
  10. Jakmile zásilku obdržíme, začneme obratem pracovat na Vašem případu 
 
Pokud nám chcete zaslat reklamované zboží jiným způsobem, je to možné - avšak v tomto případě zasíláte zásilku na Vaše náklady. Zboží vždy zasílejte na výše uvedenou adresu pro vrácení zboží a reklamací!
 

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám dodané zboží nesedí nebo není podle Vašich představ, můžete jej vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodu - odstoupit od kupní smlouvy. Vracené zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte vyplněný vratkový formulář, který jsme Vám zaslali společně se zásilkou (nebo si jej můžete stáhnout níže) a zboží nám odešlete na výše uvedenou adresu pro zasílání vráceného zboží a reklamací. Peníze Vám vrátíme nejdéle do 14-ti dní od odstoupení od kupní smlouvy, případně Vám zboží vyměníme za jiné, které si vyberete (např. pokud nesedí velikost apod.).
 

Podrobný návod, jak postupovat v případě vrácení zboží: 

  1. Vyplňte formulář "Odstoupení od kupní smlouvy" viz níže 
  2. Přiložte jej do zásilky ke zboží, které vracíte
  3. Zásilku pečlivě zabalte
  4. Zásilku odešlete na naši adresu (viz výše v záhlaví této stránky)
  5. Jakmile zásilku obdržíme, obratem zkontrolujeme Vámi vrácené zboží
  6. Pokud jste zvolili výměnu za jiné zboží, odesíláme Vám nové zboží
  7. Pokud jste zvolili vrácení peněz, vracíme Vám peníze (nejdéle do 14-ti dní od odstoupení od kupní smlouvy)
 
Potřebujete jinou velikost zakoupeného oděvu nebo úplně jiné zboží? Žádný problém! Vypište do formuláře, které zboží požadujete zaslat místo toho, které vracíte a my Vám jej obratem vyměníme. Uvádějte vždy včetně vybrané barevné varianty a velikosti. Předem si však ověřte zde v eshopu, zda je skladem! Můžete nám to dát vědět i předem e-mailem na adrese refund@mauu.cz, abychom Vám vybrané zboží na výměnu rezervovali.

Vyměněné zboží Vám zašleme stejným způsobem, jakým Vám byla zaslána původní objednávka.
VÝMĚNU LZE V RÁMCI JEDNÉ OBJEDNÁVKY PROVÉST JEDNOU! V případě, že Vám ani vyměněné zboží nebude sedět, vrátíme vám peníze. 
 
Pozor: vracené zboží musí být vždy nepoužité, nenošené, neprané, v originálním obalu a s originálními štítky. V opačném případě jsme oprávněni snížit vracenou částku kupní ceny o náklady na uvedení výrobku do původního stavu (pokud to povaha výrobku umožňuje) anebo vratku zamítnout.
Pokud jste k nákupu obdrželi dárek, jen nutné zboží vrátit včetně dárku - při nedodržení bude dárek zpoplatněn (hodnota dárku bude odečtena od vrácené částky za zboží).
 
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: Odstoupení od kupní smlouvy 2024
 

 

INFORMACE K METRÁŽI

Pojem metráž zahrnuje všechny látky, které Vám stříháme z role na míru dle Vámi zadaných rozměrů. Pokud byla látka ustřižena z role dle Vašeho požadavku, lze takovou látku vrátit zpět pouze v případě, že je její délka větší než 1 m.
Vrácené látky musí být v původním stavu, nerozstříhané - musí být v původním rozměru, nepoškozené a nesmí být prané.  
 
Látky stříháme z role s přesností na 2 cm, spíše se snažíme ustřihnout kousíček víc. Pokud Vám chybí z celkového množství do 2 cm látky, nejedná se o důvod k reklamaci. Je to tím, že na rolích jsou látky vždy velmi natažené a po ustřižení, než k Vám dorazí, mohou se malinko srolovat.
Taktéž je nutné látky měřit vždy před tím, než je dáte do pračky. V pračce se většina látek vysráží o cca 5-10%, a látky s vysokým podílem přírodních vláken jako např. len nebo bavlna se mohou srazit až o 20%. S tím je třeba počítat a rozhodně proto nedoporučujeme kupovat látky přesně na centimetr, ale vždy trochu s rezervou několika centimetrů. 
 
Vždy dodržujte uvedené pokyny o údržbě a praní, které jsou uvedeny u každého produktu - oděvů i metráže. Při jejich nedodržení může dojít k trvalému poškození produktu a reklamace nebude uznána.
 
Zde najdete podrobné informace o tom, jak se starat o látky.